Klantenservice

Contact

Wat zijn jullie contactgegevens?

LS WORKS WERKKLEDING

Adres: Argonweg 57, 1362 AC Almere, Nederland

Tel: 0610197826

Mail: Info@lsworks.nl

KvK-nummer: 96897910

Btw-nummer: NL867822703B01

 

Hoe snel reageert de klantenservice?

Telefonisch bereikbaar
Van maandag tot en met zondag tussen 09:00 en 18:00 uur staan wij je graag persoonlijk te woord. Bel ons en je krijgt direct een medewerker aan de lijn.

E-mail
Stuur je ons een e-mail? We doen ons best om je bericht binnen 24 uur te beantwoorden.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij ons is zo geregeld – in 3 simpele stappen!

Stap 1:
Kies het product dat je nodig hebt, selecteer de juiste maat, kleur en het gewenste aantal. Voeg alles toe aan je winkelwagen.

Stap 2:
Klaar met winkelen? Klik rechtsboven op de winkelwagen en ga door naar de kassa.

Stap 3:
Vul je gegevens in en kies de verzend- en betaalmethode die bij jou past. Heb je al een account? Log dan in om sneller af te rekenen.

Heb je hulp nodig of lukt het niet? Mail ons gerust via info@lsworks.nl, we helpen je graag verder.


Kan ik een geplaatst bestelling wijzigen of annuleren?

Bestelling wijzigen of annuleren
Wil je je bestelling aanpassen of annuleren? Dat kan, zolang deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Bel ons op 0610197826 dan kunnen we de wijziging direct voor je doorvoeren.
Liever een bericht sturen? Dat kan natuurlijk ook. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe weet ik of jullie mijn bestelling in goede orde ontvangen hebben?

Bevestiging van je bestelling
Zodra je bestelling is gelukt, ontvang je van ons een bevestigingsmail.
Geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Kan ik ook particulier bij jullie bestellen?

Zeker! Wij leveren werkkleding aan zowel bedrijven als particulieren. Iedereen is welkom bij ons.

Bezorgen

Wat is de verwachte levertijd?

Meestal is dit 1 tot 3 werkdagen

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen wordt er €5,95 in rekening gebracht (afhankelijk van het gewicht)

Wij kunnen je bestelling naar elk land in Europa versturen voor je. Voor de verzendkosten naar de andere landen binnen Europa kun je even contact opnemen met onze klantenservice.

Wij hebben een fysieke showroom gevestigd op de Argonweg 57 te Almere. De bestelling kan je gratis bij ons afhalen in de showroom. Wij nemen contact met je op als de bestelling voor je klaarligt!



Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging in de email. Ook ontvang je nog een aparte mail met een link naar de status van je bestelling. Zodra wij je bestelling verstuurd hebben, ontvang je per mail een Track & Trace code van PostNL. Klik op deze link in de mail om je zending te kunnen volgen



Wat als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?

De bezorger komt de volgende dag nog een keer langs. Mocht je de bezorger dan weer missen, dan is dat ook geen probleem. Jouw pakketje wordt dan naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt gebracht. Je hebt dan 1 week de tijd om het daar op te halen. Mocht het na 1 week nog niet opgehaald zijn, dan wordt het pakketje naar ons retour gestuurd. Let op! Vergeet niet je identiteitsbewijs mee te nemen als je het pakketje gaat ophalen bij het PostNL afhaalpunt.
Staat er in je track en trace dat je bestelling wel bezorgd is maar heb je niks ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen een onderzoek voor je laten starten door Postnl en zij helpen je zo snel mogelijk verder.

 

Wat als 1 van de artikelen uit mijn bestelling een langere levertijd heeft?

Wij werken met lage marges en proberen deelleveringen daarom zoveel mogelijk te beperken. En het is ook nog eens beter voor het milieu.

Als een artikel uit je bestelling een langere levertijd heeft dan aangegeven op de website, dan informeren wij je hier altijd over. Je ontvangt hier een bericht van in je mail en onze klantenservice zal ook nog eens contact met je opnemen. Wij kijken graag met je naar een oplossing. Vaak kunnen wij een alternatief artikel leveren.

Mocht je wel graag een deellevering wensen, dan brengen wij bij orders onder de € 150,00 excl. btw de verzendkosten van € 5,95 in rekening.

 

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In onze webshop kun je veilig betalen met iDEAL en creditcard. In de showroom kun je betalen met pinpas (Maestro of V Pay) en creditcard.

Is mijn online betaling veilig?

Ja, zeker! Onze webshop maakt gebruik van een beveiligde betaalomgeving met betrouwbare betaalmethoden zodat jouw gegevens altijd goed beschermd zijn.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling verwerkt is?

Bij online betalingen wordt je betaling meestal direct verwerkt. Kies je voor afhalen in de winkel, dan betaal je eenvoudig en veilig op het moment van ophalen.

Ruilen en retourneren

Hoe werkt het ruilen en retourneren?

Voldoet je product toch niet helemaal aan de verwachting? Meld dan eerst je retour aan via ons retourportaal en stuur het retour naar ons. Wanneer wij je retour ontvangen hebben zullen we binnen 1 tot 3 werkdagen je aankoopbedrag terugstorten op je rekening.

Wij nemen alleen producten retour die ongedragen zijn en de originele kaartjes en/of labels bevatten. Producten die gepersonaliseerd zijn dmv bedrukking of borduring kunnen niet geretourneerd worden.

Je kunt ook je bestelling gratis retourneren of omruilen in onze showroom in Almere.

Retourneren kan binnen 30 dagen.

Zijn er kosten verbonden aan het omruilen of retourneren van een artikel?

k wil een artikel omruilen voor een andere maat of ander artikel:
Het retour sturen van je bestelling is voor eigen rekening. Je pakket kun je inleveren bij een pakketdienst naar keuze.
Je kan je bestelling ook gratis omruilen of retourneren in onze showroom in Almere.

 

Ik wil artikelen terugsturen en mijn geld terug:
Het terugsturen van je bestelling is altijd voor eigen rekening. Je pakket kun je inleveren bij een pakketdienst naar keuze.
Wij storten het volledige aankoopbedrag binnen 1 tot 3 werkdagen terug op je rekening.



Hoe snel ontvang ik mijn omruiling?

Zodra wij je retour ontvangen hebben, verwerken we deze dezelfde dag in ons systeem. Je ontvangt hier een bevestiging van in de e-mail. Als het vervangende product op voorraad is, wordt het dezelfde dag nog verzonden. Heeft het artikel een langere levertijd? Dan nemen wij even contact met je op!

Je kunt je product ook gratis komen omruilen in onze showroom in Almere

Garantie

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

Wij verkopen producten van goede kwaliteit van de beste merken. Het kan helaas wel eens voorkomen dat door een productiefout het product eerder kapot gaat dan je zou mogen verwachten. Wij geven zes maanden garantie op productiefouten. Dit geldt uiteraard alleen bij correct gebruik van het gereclameerde artikel. Gebruikersfouten en slijtage verschijnselen zijn uitgesloten van garantie. Klachten die buiten de garantie termijn van zes maanden vallen zullen niet in behandeling worden genomen.

Wat moet ik doen als mijn product kapot is?

Het is natuurlijk heel vervelend als je een klacht hebt over onze producten. Wij willen je dan ook graag verder helpen en je een gewenste oplossing bieden.

Stuur een mail naar info@lsworks.nl met een duidelijke klachtomschrijving en foto's van het probleem. Maak ook een foto van het labeltje, hier staat een productiecode op. Hiermee kunnen wij sneller je garantieaanvraag verwerken. Vermeld hierbij je naam en factuur/ordernummer zodat wij de garantietermijn kunnen controleren. Wij nemen vervolgens contact op met de producent die de klacht zal gaan beoordelen.
Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Kan ik mijn product laten repareren?

Je kunt bij ons niet je producten laten repareren. Als je kapotte product binnen de garantie periode valt, dan sturen wij je een vervangend product. Sommige merken kiezen ervoor om je product laten repareren in plaats van dat je een vervangend product ontvangt. In dit geval duurt het wat langer voordat je je product weer retour ontvangt.

Ik heb mijn product beschadigd ontvangen, wat nu?

Onze producten worden zorgvuldig gecontroleerd voordat ze verstuurd worden naar je. Heb je toch een beschadigd product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen je een retourlabel mailen waarmee je het beschadigde product gratis kunt retourneren. Je ontvangt uiteraard een nieuw product

Showroom/ winkel

Wat zijn de openingstijden van de winkel?

De actuele openingstijden van onze showroom vind je op deze pagina: Bezoek onze showroom.

Kan ik mijn producten gelijk meenemen?

Ja, veel producten kun je direct meenemen uit onze showroom.
Wil je zeker weten dat een product op voorraad is? Bestel dan via onze webshop en kies bij het afrekenen voor afhalen. Zo ligt je bestelling voor je klaar en weet je zeker dat je niet misgrijpt.

Kan ik advies krijgen in de winkel?

Ja, natuurlijk! In onze showroom staan we klaar om je persoonlijk te adviseren over werkkleding, pasvormen, maten en bedrukking of borduring. We denken graag met je mee.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren in de winkel?

Ja, dat kan. Je kunt je online bestelling eenvoudig ruilen of retourneren in onze showroom. Neem wel altijd je orderbevestiging mee, zodat we je snel kunnen helpen.